Učenička zadruga “Kockavica”
Naša učenička zadruga nosi ime Kockavica prema endemskoj biljci kockavica, a trenutno su u rad zadruge uključeni učenici od 1. do 8. razreda. Sudjelovanje učenika je na dobrovoljnoj bazi.





Rad u vrtu
UZ II. skupina pripremila je vrt za jesensku sadnju povrća. Vrijedni učenici su prekopali, nagnojili i pripremili gredice u vrtu za sadnju. Za nagradu nakon napornog rada učenici su ispekli američke i obične palačinke za okrijepu.
Skupina | Učenika | Raspored | Vrijeme | Godišnji broj sati |
UZ I. | 21 | R1 utorak | 13:25 – 15:00 | 35 |
UZ II. | 19 | R2 utorak | 15:05 – 16:40 | 35 |
O zadrugarstvu

U učeničkim zadrugama đaci stječu i primjenjuju znanja, stječu radne navike kroz učenje, shvaćanje i razumijevanje pa potom ovladavanje cjelovitim proizvodnim procesom, a posebice razvijaju i njeguju svijest o načinu održavanja prirodne ravnoteže (koncept održivog razvitka i njemu primjeren ekološki odgoj). Učenici članovi zadruge van uvjeta klasične učionice i odnosa učitelj/učenik stječu inovativnost, poduzetnost, a neposrednim sudjelovanjem u pokusima stječu znanstveni pristup stvarnosti, iznošenjem i vrednovanjem rezultata potvrđuju svoje mogućnosti i doživljavaju priznanje i zadovoljstvo postignutim rezultatima.

Učenička zadruga je također organizirano kreativno i rekreativno, zanimljivo i korisno provedeno slobodno vrijeme mladeži. U njoj se podiže razina učeničkog znanstveno-tehničkog odgoja, provodi obrazovanje radi bržeg uključivanja u gospodarstvo. Učeničko zadrugarstvo usmjerava mladež u izboru obrazovnih mogućnosti i zanimanja vezanih za poljoprivredu i selo, obrt i druge djelatnosti. Učenička zadruga pokreće odgoj za društveni, kulturni i politički angažman pojedinca. Kroz zadrugarstvo se stječu temeljne “kreposti poduzetnika” kao što su marnost, radinost, razboritost u preuzimanju rizika, dostojnost povjerenja i vjernost u međuljudskim odnosima, snaga u provedbi teških i bolnih odluka nužnih za zajednički rad i za prevladavanje nevolja.

Danas je poznavanje vlastite životne okoline, odnosno zavičaja neophodnost, budući da je svijet globalnih medija nametnuo nove zajedničke vrijednosti. Zbog toga je jedna od zadaća u Nastavnom planu i programu za osnovnu školi promicanje ljubavi prema zavičaju i domovini « a ogleda se u vrijednostima kao što su: znatiželja i oduševljenje prirodom i prirodnim pojavama, želja za očuvanjem i zaštitom prirodne i kulturne baštine, ekološka svijest i zaštita biljnog i životinjskog svijeta, osjećaj za lijepo i duhovnu stranu života, ponos zavičajem i domovinom»
